راهپیمایی 22 بهمن در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده همراهان کانگ فوتوآ21 ،مردم و مسئولین در شهرستان میاندوآب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومیمجموعه فرهنگی ورزشی سیمرغ میاندوآب؛ حضور گستردهورزشکاران کانگ فوتوآ21 در کنار مردم بزرگوار و همیشه در صحنه میاندوآب در بیعت مجدد با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، هم صدا با ملت بزرگ ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس الهی بود.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۴ قرائت شد.





ما زنده به آنیم که آرام نگیریم.